Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.izberikupi.si (v nadaljevanju izberikupi.si ), je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje: Spletna trgovina IZBERI-KUPI, Špela Karoli s.p. (v nadaljevanju IZBERI-KUPI).
Spletna trgovina izberikupi.si se lahko uporablja le s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji), pri čemer si trgovsko podjetje IZBERI-KUPI pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja. Že s samo uporabo spletne strani izberikupi.si se smatra, da je vsakokratni uporabnik, obiskovalec (v nadaljevanju uporabnik) seznanjen z navedenimi splošnimi pogoji in se z njimi strinja. Zato se za vsakega uporabnika predpostavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine izberikupi.si. Uporabnikom svetujemo, da splošne pogoje poslovanja preverijo vsakokrat, ko se odločijo uporabljati spletno trgovino izberikupi.si, saj jih skladno s 120. členom veljavnega obligacijskega zakonika zavezujejo in so tako obvezni, da jih spoštujejo.
Spletno stran izberikupi.si uporabniki uporabljajo, obiskujejo in po njej brskajo na lastno odgovornost. IZBERI-KUPI ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovorna za kakršnekoli poškodbe izdelkov in druge lastnine uporabnikov spletne strani izberikupi.si, niti za morebitne viruse, ki bi lahko prizadeli računalniško opremo zaradi obiska, uporabe, brskanja po tej spletni trgovini ali prenosa kakršnihkoli podatkov in informacij z nje. Prav tako IZBERI-KUPI ni odgovorna za vsebino katerekoli zunanje, druge spletne strani, ki je kakorkoli povezana s spletno trgovino izberikupi.si.
Vsebina te spletne trgovine je zaščitena z zakonom o avtorski in sorodnih pravicah. Vsebine, ki so objavljene v spletni trgovini izberikupi.si, se lahko naložijo in prenesejo, vendar izključno za potrebe domače, osebne uporabe. V nobenem primeru pa vsebine spletne trgovine izberikupi.si ni dovoljeno razmnoževati, kopirati, poobjavljati, pošiljati po pošti ali na drug način posredovati in razširjati v javne ali komercialne namene brez predhodnega pisnega dovoljenja IZBERI-KUPI.
OPREDELITEV POJMOV
Ponudnik je trgovsko podjetje: Spletna trgovina IZBERI-KUPI, Špela Karoli s.p., Ključarovci pri Ljutomeru 56, 9242 Križevci pri Ljutomeru
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino izberikupi.si
Kupec je oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini izberikupi.si
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov
CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini izberikupi.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vse cene na straneh izberikupi.si so navedene v evrih, katere vsebujejo DDV. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med IZBERI-KUPI in kupcem je v spletni trgovini izberikupi.si sklenjena v trenutku oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku IZBERI-KUPI, in dostopno potrošniku.
Potrošnik po oddaji naročila, dobi obvestilo na e-pošto o oddanem naročilu (kupoprodajna pogodba), kjer so navedeni podatki celotnega naročila:
– Številka naročila in datum,
– Naziv izdelka, stanje zaloge, količina in cena izdelka,
– Cena dostave in izvajalec,
– Morebitne dodatne stroške (plačilo z odkupnino),
– Način plačila,
– Končni znesek in znesek DDV-ja,
– Naslov plačnika,
– Naslov dostave.
Potrošnik dobi obvestilo o vsaki spremembi statusa naročila na e-pošto, z vsemi zgoraj navedenimi podatki.
Statusi naročila:
– Zadržano – Naročilo je zadržano v primeru plačila preko bančnega nakazila, ali Paypal-a.
– V obdelavi – Naročilo je v obdelavi od oddaje naročila, vse dokler paket ne pošljemo.
– Zaključeno – Naročilo je zaključeno in paket oddan na izbrano kurirsko službo.
– Preklicano – Ko stranka prekliče naročilo, dodelimo naročilu omenjeni status.
Če se je potrošnik registriral kot uporabnik na spletni strani, lahko pogodbo vedno pregleda na povezavi: https://izberikupi.si/moj-racun/ v zavihku: “Naročila”. V zavihku se prikažejo vsa naročila, kjer vidimo vse podatke kot v e-poštnem obvestilu, vključno z aktualnim statusom naročila.
Če se potrošnik ni registriral kot uporabnik na spletni strani dobi kupoprodajno pogodbo na e-poštni naslov. V primeru, da potrošnik več nima te e-pošte, nas obvestite na: info@izberikupi.si, in vam jo posredujemo na željeni e-poštni naslov.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
IZBERI-KUPI ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. IZBERI-KUPI mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. IZBERI-KUPI ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
KORAKI NAKUPA – SKLENITEV POGODBE ALI NAROČILA
Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi naročiti ga vstavi v košarico.
Na blagajni se lahko vpišete v uporabniški račun (če ste že registrirani), in vnesete kodo kupona.
Če uporabnik še ni registriran, je potrebno izpolniti naslednja polja:
Osebne podatke:
Ime* Priimek* E-Pošta* Telefon*
Naslov:
Ulica in hišna št. * Mesto * Poštna številka * Država(izbira iz menija)
Če naročate kot podjetje vnesete še: Organizacija(ime podjetja)*
Pod vnosnim poljem za E-Pošto imate 3 potrditvena polja:
1. Ustvarjanje računa
V primeru registracije ni potrebno vnesti gesla, saj se generira avtomatsko in se posreduje na vpisani elektronski naslov.
2. Potrditev za strinjanje varstva podatkov – obvezno
3. Potrditev za strinjanje z obveznostjo plačila in splošne pogoje
V desni koloni obkljukate potrditveno polje če je drugi naslov dostave kot plačnika in vpišete opombe naročila.
Pod delnim zneskom ali nad zneskom morate izbrati način dostave:
1. Dostava po dostavni službi (GLS ali Pošta Slovenije)
2. Osebni prevzem na sedežu podjetja – v primeru da artikla ni na zalogi Vas obvestimo.
Načini plačila:
1. Preko spletne banke oziroma po predračunu (navodilo za izpolnitev plačilnega naloga se prikaže na strani)*
2. Plačilo preko PAYPAL računa**
3. Plačilo po povzetju***
*Pravne in fizične osebe prejmejo predračun, na podlagi katerega potem nakažejo znesek za naročeno blago na naš transakcijski račun. Za izdajo predračuna morajo kupci posredovati vse potrebne informacije, ki jih zahtevamo ob naročilu. Če izdelka ni na zalogi potem je na njem naveden tudi rok dobave o katerem sta se stranki prej dogovorili. Predračun se pošlje elektronski pošti. Predračuni so izstavljeni v 2 (dveh) dneh od prejema naročila. Predračun je veljaven 10 delovnih dni od prejema naročila.
** Za plačilo z paypalom morate imeti paypal račun. Pri plačilih z paypal-om je provizija za nakazilo 5% od zneska naročila. Z zaključitvijo nakupa, pritisk na gumb “potrdi naročilo”, boste preusmerjeni na paypal stran, kjer se morate prijaviti in potrditi plačilo.
***Izdelke vam bomo poslali s plačilom ob prevzemu. Način plačila je na voljo samo za dostavo na naslov v Slovenijo. Dostavljavcu ali poštnemu uslužbencu boste izročili gotovino in ta bo za vas opravil plačilo. Pri dostavi po Pošti Slovenije, je ob prevzemu pošiljke je potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku pošte Slovenija.
KOŠARICA
Prikazani je seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti. V tem koraku lahko spremenite naročeno količino izdelkov. Če imate kodo kupona ali darilnega bona, jo lahko vnesete. Pod tem je naveden znesek celotnega nakupa.
VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.
IZBERI-KUPI za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov (registrirani uporabniki) : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.
IZBERI-KUPI navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste IZBERI-KUPI hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
DOSTAVA BLAGA
Izdelke lahko osebno prevzamete na sedežu našega podjetja po predhodnem dogovoru. Dostava je možna samo na naslovu v Sloveniji.
Če je izdelek na zalogi, je čas dostave 1-2 delovnih dni, v nasprotnem primeru je čas dostave 3-6 delovnih dni. V primeru da dobavitelju zmanjka zaloga, in se čas dostave in dobave podaljša, vas o tem obvestimo. Stroški pošiljanja blaga niso vračunani v ceno izdelka, in jih mora kupec plačati kurirju, in sicer po ceniku kurirske službe. Stroški dostave so na račun naročnika.
Stroški dostave so odvisni od izvajalca dostave (Cene so z DDV) – Cene za Slovenijo:
– Poštnina preko kurirske službe GLS: 2,69€
– Poštnina preko Pošte Slovenije: 3,29€
Stroški dostave v EU in rok dobave v oklepajih (Cene so brez DDV):
Plačilo z odkupnino za dostavo v EU ni na voljo.
– Avstrija(1), Nemčija (1-3), Luksemburg(2-3), Nizozemska(2-3), Belgija(2-3) – 14,61€
– Italija (1‐ 3),Danska(2-3) – 18,08€
– Madžarska(1-2),Francija(2-3),Poljska(2-3), Češka(2),Slovaška(1-2),Litva(4-5) -21,56€
– Romunija(2‐ 3), Španija(3‐ 5), Švedska(2-4),Estonija(3‐ 4).Latvija(3-5),Finska(4-6),Srbija(3-4) 27,82€
– Portugalska(3-5),Švica(2-4) , lrska(3‐ 5).Grčija(3-4),Turčija(6) – 40,65€
– Bolgarija (3),Norveška(4) – 43,67€
Dodatni stroški nastanejo v primeru plačila po povzetju (Dostava na naslov v Sloveniji), v vrednosti 1€. Provizijo plačate skupaj z naročilom, in pri dostavi plačate znesek naročila, brez prekritih stroškov oz. provizij.
Kupec mora po dostavi takoj pregledati blago, in morebitne poškodbe pisno sporočiti s jasnimi fotografijami na e-pošto: info@izberikupi.si.
VRAČILO BLAGA
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z prodajalcem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Poznejših poškodbenih reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika nikakor ne bomo upoštevali!
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@izberikupi.si
Obrazec za vračilo izdelkov, ki ga morate priložiti k vračilu, je na voljo tukaj.
Stroške dostave pri vračanju blaga nosi potrošnik, kateri pošlje paket po poljubni kurirski službi na naš naslov. V primeru, da potrošnik ni zmožen poslati paketa nazaj, uredimo prevzem paketa na vašem domu mi, in stroške prevzema odštejemo pri vračanju kupnine.
Cena prevzema paketa je: 3,50€ preko kurirske službe GLS.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in obliki na svoje stroške(tako pravi zakon) odposlati ali dostaviti podjetju v 14 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Sprejeli bomo samo pakete brez odkupnin!
Podjetje IZBERKUPI-SI blaga ni dolžno sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
- Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
- Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona .
- Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Rok za uveljavitev stvarne napake je 2 leti.
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, na: info@izberikupi.si
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne trgovine IZBERIKUPI.SI, pričakujemo vaše sporočilo na email: info@izberikupi.si
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na spletni strani in na računu. Račun velja enako kot garancijski list. Garancijski roki so navedeni na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja TU. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira IZBERIKUPI.SI, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Spletna trgovina IZBERI-KUPI, Špela Karoli s.p., se obvezuje, da bo, v kolikor artikel ob normalni uporabi ne bo deloval brezhibno, na zahtevo kupca, če bo le-ta predložen v garancijskem roku, na svoje stroške v 45 dneh popravil ali, če to ne bo mogoče, izročil kupcu proizvod, ki bo deloval brezhibno. Garancija prične teči z dnem izročitve artikla kupcu, kar dokaže z originalnim računom. IZBERI-KUPI, Špela Karoli s.p. ne jamči v primeru, če je v artikel posegla nepooblaščena oseba in če je kupec nestrokovno in malomarno ravnal z artiklom. V garancijo prav tako ne spadajo okvare ali lomi, povzročeni pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja, mehanske okvare, ki jih povzroči uporabnik. Garancijo upoštevamo ob predložitvi originalnega računa.
Če ima blago vidno pomanjkljivost ali napako, se obrnite na prodajalca. Ta bo vaše zahteve skušal izpolniti. Blago, ki ima že vidne sledi uporabe (npr. lom, praske) ali odstranjen varnostni pečat, je pri garanciji izvzeto iz reklamacije.
Zaradi vse več zlorab, smo se primorani v prihodnje bolj striktno držati garancijskih pogojev. Zato morate ob reklamaciji najprej vrniti artikel, ki je predmet reklamacije, da ga pregledamo. Če je ugotovljeno, da je bil artikel uporabljen v skladu z garancijskimi pogoji, vam bomo artikel na svoje stroške v 45 dneh popravil ali, če to ne bo mogoče, izročili proizvod, ki bo deloval brezhibno. Če ste dobili novi artikel za zamenjavo z poškodovanim, morate poškodovanega najkasneje v roku 21 dni vrniti. Če tega ne storite, vam bomo drugi artikel zaračunali.
PRITOŽBE IN SPORI
IZBERI-KUPI spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. IZBERI-KUPI se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 451 977 ali po elektronski pošti na info@izberikupi.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@izberikupi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
IZBERI-KUPI ne priznava nobenega izvajalca IPRS, kot pristojnega za reševanje sporov.
IZBERI-KUPI se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si IZBERI-KUPI prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.